15-16 листопада 2017 року на базі РОІППО проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати» під патронатом Благодійного Фонду «Порошенка» в рамках соціальної програми Марини Порошенко.

Проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»

Учасниками тренінгу були методисти відділів (управлінь) освіти, представники органів управління об’єднаних територіальних громад, районних (міських) методичних кабінетів,  заступники директорів, учителі початкових класів, практичні психологи та соціальні педагоги, асистенти вчителів навчальних закладів. Також у тренінгу приймали активну участь Асєєва Ніна (член координаційної ради, відповідальна за освіту «Генерація успішної дії»), Поліщук Петро (віце-президент з внутрішньої політики «Генерація успішної дії», радник Рівненського міського голови).

Проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»

 Із вітальним словом до учасників спеціалізованого тренінгу звернулися Таргонський Г.М., начальник управління освіти і науки Рівненської обласної державної адміністрації, Черній А.Л., ректор обласного інституту післядипломної педагогічної освіти, кандидат політехнічних наук, Аліна Мельник, головний спеціаліст по роботі з регіонами Благодійного Фонду «Порошенка».

Проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»

«Багато років особливі діти навчались вдома індивідуально. Тепер вони мають можливість отримувати знання у звичайних школах разом із однолітками. У нас бували випадки, коли після занять із гарним фахівцем повністю знімались діагнози», – підкреслила головний спеціаліст по роботі з регіонами Благодійного Фонду Порошенка Аліна Мельник.
Нещодавно Рівненщина долучилася до Всеукраїнського проекту Благодійного Фонду Порошенка щодо розвитку інклюзивної освіти. Відповідний Меморандум про співпрацю підписали дружина Президента Марина Порошенко та голова Рівненської ОДА Олексій Муляренко.
«Впровадження інклюзивної освіти на Рівненщині розпочалося ще у 2012 році, окреслились чіткі завдання у 2014 році, коли Марина Порошенко взяла під свою опіку особливих дітей. Від того часу наша область  з кожним роком збільшує охоплення інклюзією. До прикладу:  у Дніпропетровській області, де кількість населення на порядок більше, навчання організоване у майже 150 школах, а у нас у 158», – зауважив начальник управління освіти і науки Рівненської ОДА Григорій Таргонський.

Проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»

У рамках соціальної програми «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації» того ж фонду у Дніпрі відбувся наставницький тренінг для спеціалістів Рівненської, Київської, Херсонської та Харківської областей. Всього було підготовлено 48 тренерів-наставників по 12 для кожного регіону. Тренінг проводили міжнародні тренери-практики, які мають досвід у створенні інклюзивно-ресурсних центрів, здійснення комплексної оцінки розвитку дитини, складанні індивідуальної програми розвитку дитини, наданні корекційно-розвиткових послуг дітям з особливими освітніми потребами.

Проведено спеціалізований тренінг «Інклюзивна освіта – рівень свідомості нації. Досвід. Перспективи. Результати»

 У процесі тренінгу було визначено пріоритетні вектори розвитку інклюзивної освіти (Мельник Н.А.), ознайомлено з нормативно-правовою базою у сфері інклюзивної освіти (Лукащук Л.О., Рожко Т.В.), практично опрацьовано циклограму управлінських дій навчального закладу щодо організації інклюзивної освіти (Макарчук О.П., Брижицька Л.В.), накреслено орієнтири індивідуалізації освітнього процесу (Яценюк Л.І., Копель Ю.В.), проведено роз’яснення щодо складання індивідуальної програми розвитку дитини з особливими освітніми потребами (Альошко В.І., Дець Н.А.) та її реалізації під час освітнього процесу (Ковальчук О.З., Грибок О.В., Доманська Л.В.).

До відома.
На Рівненщині інклюзивне навчання організовано у 158 школах, що на 62 більше, ніж у попередньому році. Функціонує 282 інклюзивні класи, в яких навчається 358 дітей з особливими освітніми потребами. Для учнів та дітей в умовах інклюзивного навчання організовано корекційну роботу відповідними спеціалістами. Для супроводу дітей введено 217 посад асистента вчителя.
 Усі учасники тренінгу (260 осіб) отримали сертифікати.