Невдовзі у нашому місті з’явиться транспортна новинка – вулицями Рівного курсуватиме дуобус. Це універсальний вид транспорту, який є водночас і тролейбусом, і автобусом. Перевага дуобуса в тому, що він може легко переходити з контактної тролейбусної мережі на безконтактну, продовжуючи рух завдяки дизель-генератору. Наразі «диво техніки» з мінського заводу «Белкоммунмаш» знаходиться в Луцьку, де проходить митну процедуру. В управлінні транспорту і зв'язку Рівного сподіваються, що до кінця цього року дуобус вже вийде на маршрут.

– Розмитнення дуобусу може зайняти трохи часу. Ми його ще не привезли в Рівне, але вже знаходяться ті, хто критикують цей транспорт, мовляв, він давно списаний і нікому не потрібний. Як тільки дуобус приїде до нас, потрібно провести технічне обслуговування цього транспортного засобу. Окрім цього, технічна інспекція в Києві повинна його зареєструвати. Далі регламент вимагає, щоб хоча би 5 днів новий транспортний засіб об’їздив вулицями міста без пасажирів. Тільки після цього він зможе виїхати на маршрут, – говорить начальник Рівненського міського управління транспорту і зв'язку Віталій Миронюк.

Нині управління транспорту і зв'язку розмірковує над маршрутом першого в місті дуобуса. Точно відомо, що новий транспорт їхатиме до кладовища «Нове». Відкритим залишається питання, де саме він буде проїжджати. З цього приводу міський голова Рівного хоче почути думку людей.

– За логікою, найкраще, щоб він проїжджав біля автовокзалу, їхав по Соборній до Дубенської, потім на Боярку, а згодом, перейшовши на дизель-генератор – рухався по Макарова. Далі два варіанти: або дуобус поїде аж до Князя Острозького і там перейде на контактну мережу, або повертає на вулицю Вербову, згодом на Олени Теліги і виїжджає на Дубенську. Є варіант, що дуобус частково їхатиме за маршрутом 1-го тролейбуса, тобто по Бандери та Відінській, – додає Віталій Миронюк.


В управлінні транспорту не приховують, що новий транспорт розрахований в першу чергу для пільгових категорій населення. Адже сьогодні дуже гостро стоїть питання з цією категорією пасажирів. Є люди старшого покоління, які вже не працюють, але мало не щодня їздять громадським транспортом, зокрема і провідувати рідних на кладовище.

В міської влади були наміри придбати вітчизняний дуобус, однак українські заводи не випускають подібний транспорт. Білоруський дуобус коштує 7,5 мільйонів гривень, він випущений у 2016 році. Транспортна новинка зможе одночасно вмістити близько 160 пасажирів. Дуобус ходитиме з інтервалом приблизно раз на годину. На кожній зупинці, де він буде проходити, буде вивішено графік його руху.




Також cтало відомо, що завдяки перевиконанню бюджету міста, вперше за багато часу було виділено 2 мільйони гривень на проектування та початок робіт зі створення контактної мережі на вулицях Коновальця, Волинської Дивізії з виходом на Богоявленську. Тобто один із найбільших спальних районів Рівного вже в наступному році може мати тролейбусний рух.

– Є звернення мешканців, щоб створити тролейбусний маршрут Північний – Ювілейний. Я не бачу перепон, окрім відсутності коштів, щоб в наступному році запустити кільцевий рух по Північному. Коли це відбудеться, тоді доцільно буде створити маршрут з Північного на Ювілейний, – додав начальник міського управління транспорту і зв'язку Віталій Миронюк.

Варто додати, що сьогодні на балансі міста є 80 тролейбусів. Нормальний термін експлуатації тролейбуса – 10 років. Незважаючи на це, у Рівному продовжують їздити тролейбуси, яким більше тридцяти років. З 80 наявних міських тролейбусів – 77 підлягають списанню.

Окрім цього, вже підготовлений і частково погоджений автобусний маршрут №71. За словами Віталія Миронюка, початок запуску цього маршруту затримує те, що превентивна поліція не може здати ділянку біля Бульвару Хмельницького в експлуатацію. Відділ безпеки дорожнього руху поки не погодив цю дорогу, тому що там немає тротуару. Як тільки там буде облаштовано тротуар, новий автобусний маршрут рухатиметься вулицями Орлова, Буковинською, бульваром Хмельницького та Костромською. В цьому житловому масиві проживають тисячі людей, яким до найближчої зупинки доводиться добиратись близько кілометру. Тому запуск анонсованого маршруту вирішить цю проблему.

Джерело: http://golosno.com.ua