Іноді на питання про вартість товару доводиться чути: «Подивись, он все написано!»

Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, які затверджені постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 передбачено, що:

суб'єкт господарювання зобов'язаний: надавати споживачеві (покупцеві) у доступній формі необхідну, достовірну та своєчасну інформацію про товари, а також усіляко сприяти споживачеві (покупцеві) у вільному виборі товарів і додаткових послуг, на його вимогу провести перевірку якості, безпеки, комплектності, міри, ваги та ціни товарів з наданням йому контрольно-вимірювальних приладів, документів, які підтверджують якість, безпеку, ціну товарів.

Контроль за дотриманням цих Порядку та правил здійснюють органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування у межах їх компетенції відповідно до законодавства.

У разі порушення Ваших прав при торгівельному обслуговуванні вам необхідно звернутися з відповідною заявою до Держспоживінспекції України, яка є спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів. Держспоживінспекція розглядає скарги, заяви і пропозиції громадян з питань, що належать до компетенції Держспоживінспекції України, її територіальних органів.

Як правильно скласти та подати скаргу або заяву, можна дізнатися у відповідному розділі збірника практичних порад.