Іноді трапляються такі ситуації, коли вам відмовляють у прийнятті заяви чи скарги. В такому разі заяву або скаргу необхідно направити на адресу того органу, до якого необхідно подати звернення.

Документи треба надсилати рекомендованим листом.

Необхідно заповнити бланк рекомендованого повідомлення про вручення на своє ім'я або на ім'я особи, якій належить надіслати повідомлення після вручення поштового відправлення адресату.

Скласти опис вкладення поштового відправлення у двох примірниках із зазначенням у ньому найменування одержувача та його адреси, поіменного переліку документів. Також необхідно зазначити загальну вартість вкладення і підписати його.

Вартість поштового відправлення повинна відповідати загальній сумі оголошеної цінності, зазначеній в описі.

Опис вкладення і бланк рекомендованого повідомлення про вручення будуть підтверджувати факт подання заяви чи скарги.